مجله بهترین ها و جدیدترین آموزش های رایگان

گیم آفُـــآن, Profile, Mag.offoon.com,Game.offoon.com, tech,آفــآن

گیم آفُـــآن, Profile, Mag.offoon.com,Game.offoon.com, tech,آفــآن

این مجله وبلاگ سایت offoon.com است که در حوزه های مختلفی مانند گیم ( Game.offoon.com ) ، فناوری ( Tech.offoon.com ) ، مجله سبک زندگی ( Mag.offoon.com ) شما میتوانید برای خواندن مقالات کامل تر و بیشتر به آدرس های زیر مراجعه فرمایید::

https://Mag.offoon.com
https://Game.offoon.com
https://Tech.offoon.com
https://offoon,com

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

معرفی بازی Crash Team Racing Remaster

پنجشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۷، ۰۵:۰۷ ب.ظ

در مراسم The Game Awrads 2018 زمانی که همه درگیر جایزه بودن ناگهان بلاخره به آن لحظه مورد انتظار رسیدی ، بله معرفی بازی Crash Team Racing Remaster در تاریخ ۱۵ آذر اتفاق افتاد .

Activision چند وقتی است که به فکر Remaster کردن بازی های قدیمی افتاده است ، البته بازی Crash Team Racing توسط کمپانی Naughty Dog ساخته شده است که پس از خرید امتیاز بازی کراش توسط Activision تمام اختیارات این بازی بدست این کمپانی است .

ابتدا تریلر این بازی مشاهده کنید سپس به بررسی این بازی ( Crash Team Racing Remaster ) میپردازیم پس با معرفی بازی Crash Team Racing Remaster همراه ما باشید :


منبع» مجله بهترین و جدیدترین آموزش های رایگان

درباره بازی Crash Team Racing Remaster

این بازی برای پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان قرار است در تاریخ ۳۱ خرداد منتشر شود ، همه بی صبرانه منتظر عرضه این بازی هستیم ؛

در معرفی بازی Crash Team Racing Remaster گفته اند که بازی با همان نقشه ها ، شخصیت ها ، صدا گزاری ها و اسلحه های قدیمی عرضه میشود که میتواند گیمر های قدیمی را حسابی به وجد بیاورد بازی مانند سری اول دارای یک بخش داستانی جذاب میباشد .

معرفی بازی Crash Team Racing Remaster

ویژگی های جدید بازی Crash Team Racing Remaster

حالت آنلاین شاید جذاب ترین حالت بازی Crash Team Racing Remaster باشد ، همکاری چند نفره و بازی با دوستان خود با آن هیجان بالای این بازی میتواند بسیار لذت بخش باشد و شما و دوستانتان را ساعت ها به پای این بازی بنشاند .

از دیگر نکات اضافه شده به بازی میتوان به شخصیت های جدید ، تغییر ماشین شخصیت ها اشاره کرد که میتواند شما را نسبت به قبل بیشتر به بازی علاقه مند کند ؛

قیمت بازی کراش تیم ریسینگ ریمستر ۴۰ دلار خواهد بود که نسبت به یک بازی فوق العاده قیمت بسیار مناسبی میباشد البته یک نسخه Delux Editon هم قرار است موجود شود که قیمت ۶۰ دلار دارد که در شروع بازی شخصیت اصلی بازی برای کسانی که این نسخه را بخرند باز خواهد بود .

معرفی بازی Crash Team Racing Remaster

کلام اخر بازی Crash Team Racing Remaster

من که نمیتوانم تا انتشار این بازی صبر کنم و تا زمان انتشار نسخه قدیمی این بازی را بازی میکنم ؛

ما در این مقاله به معرفی بازی Crash Team Racing Remaster پرداختیم این بازی با گرافیک جدید و حالت آنلاین ممکن است شگفتی ساز شود و بازیکن های زیادی را در قسمت آنلاین جذب کند این بازی مانند نسخه قبلی به سنت های خود پایبند است و میتواند میلیون ها بازیکن را در سراسر جهان سرگرم کند .


منبع» مجله بهترین و جدیدترین آموزش های رایگان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی