مجله بهترین ها و جدیدترین آموزش های رایگان

گیم آفُـــآن, Profile, Mag.offoon.com,Game.offoon.com, tech,آفــآن

گیم آفُـــآن, Profile, Mag.offoon.com,Game.offoon.com, tech,آفــآن

این مجله وبلاگ سایت offoon.com است که در حوزه های مختلفی مانند گیم ( Game.offoon.com ) ، فناوری ( Tech.offoon.com ) ، مجله سبک زندگی ( Mag.offoon.com ) شما میتوانید برای خواندن مقالات کامل تر و بیشتر به آدرس های زیر مراجعه فرمایید::

https://Mag.offoon.com
https://Game.offoon.com
https://Tech.offoon.com
https://offoon,com

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

 افزایش ترافیک سایت , افزایش ترافیک وبلاگ , افزایش بازدید سایت , افزایش ترافیک وب سایت

 افزایش ترافیک و بازدید سایت = افزایش فروش

اصلی ترین نکته در شکل گیری یک فروشگاه اینترنتی خوب، میزان ترافیک سایت وبازدید آن است.

سایتی که بازدید خوبی ندارد ، مسلماً جایگاه خوبی هم نسبت به رقبای خود ندارد.

افزایش ترافیک سایت و بالا بردن بازدید سایت در گوگل دغدغه تمام آنهایی است که یک وب سایت را راه اندازی کرده اند.

افزایش ترافیک سایت

افزایش ترافیک سایت

افزایش ترافیک سایت (افزایش ترافیک یا بازدید سایت)

امروزه تمامی کسب و کارها به طراحی سایت رو آورده‌اند و رقابت در عرصه کسب و کارها به فضای آنلاین کشیده شده است؛

به همین خاطر افزایش ترافیک سایت، به هدف اصلی رقابت کسب و کارها تبدیل شده است. ترافیک سایت در واقع میزان بازدید از سایت است و هرچه ترافیک سایت شما بیشتر باشد، یعنی کاربران بیشتری سایت شما را دیده‌اند و به سایت شما وارد شده اند.

 

بهینه سازی سایت یا سئو

بهینه سازی سایت

بهینه سازی سایت

 

یکی از جدی ترین مباحث در زمینه بازاریابی آنلاین، بهینه سازی سایت یا سئو است. در واقع، سئو راهکارهایی برای بهبود سایت و تنظیمات آن است.

اما چگونه بهینه سازی سایت یا سئو ، بر افزایش ترافیک سایت ما تاثیر میگذارد؟

افزایش ترافیک سایت، یکی از مباحث مرتبط با سئو است و راهکارهایی دارد که به آن اشاره می کنیم.

 

۱. محتوای سایت

محتوای سایت Content

محتوای سایت Content

 

وبسایت شما تنها صفحه ای نیست که اطلاعاتی درباره شما را به نماش بگذارد؛ بلکه وبسایت شما می بایست چیزی ارزشمند برای ارائه به کاربران داشته باشد. کاربران به دلایل مختلفی وارد سایت شده و باعث افزایش ترافیک سایت می‌گردند؛ اما اگر محتوای مدنظرشان را پیدا نکنند، به سرعت از صفحه شما خارج می شوند. (به سرعت خارج شدن کاربران بر روی اعتماد گوگل به سایت شما و در نتیجه نمایش در صفحات نکته منفی میگذارد ) در تولید محتوای سایت، باید به مبحث کلمات کلیدی اهمیت زیادی بدهید و در عناوین و مطالب سایت خود به صورت طبیعی از آن‌ها استفاده کنید تا موفق به افزایش ترافیک سایت خود شده باشید.

 

۲. شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی

 

فعالیت سایت شما در شبکه های اجتماعی مختلف مانند گوگل پلاس، اینستاگرام، توییتر و تلگرام می‌تواند نتایج پرباری برای شما به ارمغان بیاورد. زمانی که محتوایی جذاب مانند موشن گرافی، عکس، مطالب آموزشی و… را در حساب شخصی کسب و کارتان قرار می دهید، باعث می‌شوید تا کاربران مجذوب محتوای تولید شده شوند و به سایت شما مراجعه کنند. اغلب کسب و کارها برای افزایش ترافیک سایت خود، محتوای شبکه های اجتماعی خود را از طریق بازاریابی ویروسی در معرض دیده شدن قرار می دهند و بازدید سایت خود را افزایش می دهند. بعضی شبکه های اجتماعی مانند گوگل پلاس که محصول شرکت گوگل هستند، می توانند تاثیر زیادی بر روی افزایش ترافیک سایت داشته باشند.

 

۳. تبلیغات اینترنتی

بازاریابی آنلاین روش های متعددی دارد. تبلیغات پاپ آب، بنرهای تبلیغی در وبسایت ها، لینک های خبری و… از انواع تبلیغات اینترنتی هستند که باعث می شوند نرخ CTR شما بالا برود و در نتیجه شما را به هدفتان که افزایش ترافیک سایت است، می رسانند. بهتر است در نظر داشته باشید که هرگونه تبلیغات اینترنتی، می بایست هدفمند باشد تا بازدهی مناسب برای شما داشته باشد. مثلا در صورت اجراکردن کمپین های تبلیغاتی، در صفحه فرود (لندینگ پیج) سایت خود محتوای مناسب قرار دهید تا کاربر پس از ورود به سایت شما، سرگردان نشود.

 

۴. افزایش سرعت سایت

زمانی که سایت شما در نتایج جستجوی گوگل ظاهر می‌شود، کاربران روی لینک سایت شما کلیک می کنند. اگر سرعت لودشدن صفحات پایین باشد، کاربر صفحه را می بندد و دیگر وارد سایت شما نخواهد شد. بنابراین قبل از هرگونه تبلیغ و سرمایه گذاری بر روی کمپین های بازاریابی ویروسی، از بالا بودن سرعت سایت خود مطمئن شوید تا باعث افزایش ترافیک سایت خود شوید. حجم بالای عکس ها می تواند عاملی برای کند کردن سرعت سایت شما باشد. ابزار تست سرعت گوگل به شما کمک می کند تا سرعت سایت خود را بسنجید و نقایص آن را رفع کنید.

 

۵. رسپانسیو بودن سایت

صفحه سایت شما باید در تمامی مرورگرها به درستی نشان داده شود. طراحی ریسپانسیو یا واکنش گرا به شما کمک می کند تا سایت خود را برای تمامی دستگاه ها سازگار کنید. امروزه کاربران تنها از دسکتاپ برای وبگردی و جستجوی مطالب مورد نظر خود استفاده نمی کنند. تبلت ها و تلفن های همراه بیشترین استفاده را میان کاربران دارند. بنابراین برای سایت شما ضروری است که نسخه های مختلف مناسب نمایش در صفحه لپ تاپ، تلفن همراه و تبلت داشته باشد تا موفق به افزایش ترافیک سایت خود شوید.مجله آفُـــآن یک سایت ریسپانسیو است ، که شما میتوانید در هر دستگاهی و با هر سایزی مطالب آفُـــآن را با کیفیت و سایز مناسب ببینید.

برای خواندن مطالب بیشتر در رابطه با افزایش ترافیک سایت و وبلاگ به لینک زیر مراجعه کنید::

https://mag.offoon.com/افزایش-ترافیک-و-بازدید-سایت/

https://mag.offoon.com/افزایش-ترافیک-و-بازدید-سایت/

https://mag.offoon.com/افزایش-ترافیک-و-بازدید-سایت/

https://mag.offoon.com/افزایش-ترافیک-و-بازدید-سایت/

https://mag.offoon.com/افزایش-ترافیک-و-بازدید-سایت/


کپی شده از سایت ::

mag.offoon.com

افزایش ترافیک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی